Functie: Voorzitter Stichting Missing In Action (M.I.A.), Nederland.
Geboren in 1973.

Kreeg interesse in de Tweede Wereldoorlog toen hij een jaar of 14 was. Een vriend verzamelde attributen uit deze tijd en bezocht regelmatig beurzen. Destijds was Tino woonachtig in Arnhem en ging regelmatig zoeken met de metaaldetector. Momenteel is hij werkzaam in de burgerluchtvaart, waar hij de andere bestuursleden van Stichting Missing In Action (M.I.A.) heeft ontmoet. Door de gedeelde interesse in de Tweede Wereldoorlog en vriendschap is Stichting Missing In Action (M.I.A.) ontstaan.

Functie: Secretaris Stichting Missing In Action (M.I.A.), Nederland.
Geboren in 1965.

Kreeg interesse in de Tweede Wereldoorlog toen hij een jaar of 11 was. Tijdens het zoeken naar oude pijpenkoppies vond hij een Amerikaanse helm. Sinds die tijd heeft het zoeken naar spullen, het speuren met een metaaldetector en de verhalen uit WOII hem niet meer los gelaten. Ook hij is momenteel werkzaam in de burgerluchtvaart. Verder gaat zijn interesse uit naar wapens uit de Tweede Wereldoorlog.

Functie: Penningmeester Stichting Missing In Action (M.I.A.), Nederland.
Geboren in 1962.

De interesse in alles wat met de Tweede Wereldoorlog heeft te maken, stamt al van de lagere schooltijd. Bunkers in de omgeving hadden een natuurlijke aantrekkingskracht. Boeken over de oorlog stonden thuis in de boekenkast. In het dagelijkse leven is Ton werkzaam in de liftenindustrie.

Stichting Missing In Action (M.I.A.)

De bestuursleden van Stichting Missing In Action (M.I.A.) hebben interesse en kennis van alles wat tussen 1930 en 1945 op oorlogsgebied plaats heeft gevonden. Sommige leden hebben meer materiële kennis (bijvoorbeeld van munitie, wapens en uitrusting), terwijl andere weer kennis op het gebied van oorlogsstrategie en tactiek (aanvalstechnieken, verdedigingstechnieken, linie opbouw en dergelijke). Door de verschillende kennis te bundelen, probeert Stichting Missing In Action (M.I.A.) te visualiseren wat er op bepaalde plaatsen gebeurd zou kunnen zijn. Het lezen van rapporten, ooggetuige verslagen en dagboeken, kan een redelijk reëel beeld schetsen van bepaalde situaties.

Stichting Missing In Action (M.I.A.) staat ingeschreven in het handelsregister, Centraal Gelderland, onder nummer 09186462.

Functie: Vrijwilliger Stichting Missing In Action (M.I.A.), Nederland
Geboren in 1966.

De interesse in de Tweede Wereldoorlog begon al in zijn jeugd. Hij kan zich nog goed de Tweede Wereldoorlog boeken in zijn vaders boekenkast herinneren. Bart heeft de naam van Cliffe H. Wolfe en het graf van Hans Bergmayr geadopteerd op Margraten American Cemetery & Memorial. Cliffe H. Wolfe staat op de vermistenwand op Begraafplaats Margraten en tijdens zijn zoektocht naar deze T/SGT heeft hij de leden van Stichting Missing In Action (M.I.A.) ontmoet.

Aanvullende gegevens